Klachten

Heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om per e-mail met ons op te nemen.
U kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken. Ondanks dat wij ons uiterste best doen om producten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken en te verzenden kan er onderweg natuurlijk, buiten onze schuld om, van alles gebeuren. Glas kan helaas niet verzekerd vervoert worden. Bij breuk en of beschadiging zullen wij een passende oplossing samen met u zoeken. Bij exclusieve flessen nemen wij voor verzending contact met u op om uw bestelling en vervoerswensen en risico’s met elkaar te bespreken.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

Bestelnummer(s). Dit nummer vindt u in de orderbevestiging, factuur, en e-mails die u van ons heeft ontvangen
Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Wijn en Whiskyhuis Nijverdal
T.a.v. Webshop
Maximastraat 10, 7442 NW te Nijverdal

Zodra uw klacht bij ons binnen is ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

LET OP: Bij een klacht over beschadigde artikelen dient dit eerst voorgelegd te worden bij ons, zodat er in samenspraak besproken kan worden wat de beste en passende oplossing is. Retourzendingen zijn altijd voor rekening van de consument.